Hemma hos mor och far

Ja nu är jag hemma hos mor och far igen och vi har ätit kycklingvingar idag och vi satt ute, det var jättehärligt och så hade mor och jag sallad till och inget annat så jag har inte slutat att äta sallad bara för att jag är hemma hos mor och far inte *ler*. I morgon ska vi ha varmrökt lax och ja, jag ska göra en stor grönsallad till som jag ska äta till den. Det som var roligt idag var att mor såg att jag hade gått ner och sen såg jag det själv också när mor tog foto på  mig och det är ju alltid kul när man får höra att det har gett resultat och när man själv har sett det också på fotona som togs idag och sen är det ju klart att jag har kännt det på byxorna att jag har gått ner, men det är ju ännu roligare att höra det och att få se det på fotona  och jämföra med andra foton som är tagna innan. Annars så har vi förberett lite inför lördagen då vi ska sälja i K-stad och min sambo är nu uppe vid Skövde och ska tävla i skytte så det ska bli spännande att höra hur det har gått för honom sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0