En lyckad dag *ler*


Ja nu är man hemma igen och det gick bra idag när far och jag var på loppisen och sålde och vi hade fint väder så man har fått lite solbränna i ansiktet och det är ju aldrig fel. Nästa loppis nu är på lördag och då ska far och jag bege oss till Kristianstad så jag åker hem  till mor och far på tisdag, eller rättare sagt min sambo skjutsar mig till Ystad för han ska ändå dit och ha militärövning, det är några dagar han ska vara där från tisdag till torsdag och han kommer inte hem förräns sent på torsdagkväll, men sen kommer jag inte hem förräns på lördag eftermiddag när far och jag har varit på loppisen, för det är ju inte lönt innan eftersom ingen är här hemma och svärmor ska komma hit och mata Kurre vår katt så det är lugnt. Min sambo är med i hemvärnet så dom har ju lite kurser och övningar lite då och då och det är det som han ska på nu. Nu ska jag gå och göra en kanna kaffe till oss, ska bli så gott med kaffe. Ha nu en trevlig söndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0