Är man en kanin? *ler*



Ja det har min sambo börjat undra nu några dagar *ler*, jag har alltid älskat sallad och varje kväll så äter jag nästan ett helt salladshuvud med gurka och tomat och blandar med sån dressing som man köper pulvret i affären och blandar med rapsolja och vatten och det är bara sååå gott och sen har jag bara kött till och inga potatis och jag lovar er man blir såå mätt och det är jättegott. Jag mår mycket bättre dessutom och sen på morgonen så börjar jag med att äta solrosbröd två skivor med ägg och kaviar och man är mätt hela dagen och skulle man bli hungrig så tar man en skiva till senare på dagen med ägg och kaviar och då håller man sig ända tills man äter kvällsmat och sen senare på kvällen så äter man om man orkar en eller två nektariner. Jag börjar känna mig mer och mer som en kanin eftersom man bara äter nyttigt och äter så mycket sallad och min sambo skrattar som sagt åt mig och säger att han börjar se hur öronen växer på mig och att jag börjar få långa kanintänder hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0