Äntligen *ler*

Ja då har den där veckan satt igång, äntligen.... och nu ska jag och min sambo bara ha några riktigt mysiga dagar, sen åker jag hem till mor och far igen på måndag för att samla ihop fler saker till den första bakluckeloppisen som är söndagen den 23:e i Rydsgård och sen är det den 19:e September i Sjöbo och den 4 oktober är den sista som vi vet i nuläget i alla fall, får vi reda på fler så tar vi ju dit förstås, jag behöver få ut far min så att han pratar med folk, han har stängt in sig sedan han blev pensionerad, han är inte pigg på något och från det att man har pratat med folk varje dag och tyckt att det är jätteroligt till det att man pensioneras och inte alls pratar lika mycket med folk, det blir ju en oerhörd skillnad, så jag har märkt att han saknar den sociala biten, så mycket med loppisarna är att få ut min far så att han kan prata med folk och må bra igen, sen tycker jag själv att det är roligt att sälja saker med far min och också att träffa folk förstås. Annars idag så är det lugnt och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0