Varit på bio ikväll

Ja ikväll var vi på bio jag och min sambo och en kompis till oss, vi var i Ystad och såg Too fast too furious med Van Diesel och den var jättebra, så jag rekomenderar er till att se den *ler*. Just nu har jag precis satt på en kopp kaffe som jag och min sambo ska avnjuta framför datorn och sen kallar sängen på oss. I morgon blir det en lugn dag, jag ska tvätta lite och så men annars är det lugnt och min sambo ska hem och hjälpa sin far med något, där är alltid något att hitta på och som han behöver hjälp med, ja dom orkar ju inte lika mycket som när dom var i vår ålder och det förstår man ju, på torsdag ska jag hem till mor och hjälpa henne med resten, dom har ju ett stort hus så där är många rum att städa och göra fint i, så jag ska sova över tills på fredag och sen kommer jag ju hem igen. En kompis till oss kommer hit till min sambo och det blir nog att dom kommer sitta och spela mycket data tror jag *ler* dom brukar göra det och sen stannar han nog över natten för det brukar han göra ibland när han har varit här och det går ju bra eftersom jag också ska sova över hos mina föräldrar då, så är inte min sambo och Kurre ensamna här hemma, nåja dom klarar sig ju själva men det känns ändå bättre om man vet om att där är en kompis hemma hos dom så att dom inte är ensamma och har tråkigt, vi brukar ju ringa till varandra på kvällen och då brukar jag berätta vad jag har gjort och vad Kurre och han har gjort och så, för det är ju så att man saknar varandra när man är ifrån varandra och man tänker på vad dom gör, min sambo och kurre alltså *ler*, dom finns i tankarna hela tiden när man går där hemma och städar och pysslar och hjälper mor och far och det är ju så det ska vara *ler*. Nej, nu är kaffet färdigt så nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och en kopp till min sambo också och sen blir det sängen för min del, för jag är ganska trött nu känner jag. natti natti på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0