Var ute och cyklade ikväll



Ja ikväll var min sambo och jag ute och cyklade och det var superhärligt väder ute *ler*. Först så gick vi över till mina svärföräldrar och pumpade cyklarna och sen bjöd min svärmor på kaffe innan vi tog en cykeltur och det var jättehärligt ute *ler*. Det kommer till att bli många cykelturer ute i sommar för det finns inget härligare än att cykla ute på sommaren och då helst på kvällen då det är svalare ute, men nu är cyklarna pumpade och klara så nu är det bara till att ge sig ut och cykla när man känner för det. I morgon kommer min mor och far och mina svärföräldrar hit och min moster och hennes sambo för vi ska ju fira valborg och det blir potatissallad och rostbiff mmm.... mumsigt värre och sen blir det tårta, mor hade fått tips om en ny sorts tårta som skulle vara smaskig så hon har beställt den i Gärsnäs, så det ska bli spännande att smaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0