Valborg

Ja idag är det valborg och min mor och far kommer hit idag och mina svärföräldrar, jag vet ännu inte om min moster och hennes sambo kommer för eventuellt så kanske min mosters sambo skulle jobba i morgon och då kommer inte han men kanske hon kommer, så vi får se hur det blir. Jag har lagt upp rostbiffen fint och klockan sex kommer mor och far hit och hon har gjort potatissallad idag så den har hon med sig, så vi ska duka när hon  och far kommer klockan sex och sen kommer dom andra vid halv 7. Det är härligt väder idag men det blåser som bara den, det kan bli svårt för dom som ska ha bål ikväll om det fortfarande blåser då. Själva ska vi stanna hemma och inte se på något bål utan vi blir hemma och äter gott och har trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0