Städdag

Ja idag har jag städat hela huset så nu är här jättefint och i morgon kommer min mor och far och mina svärföräldrar och min moster och hennes sambo hit på middag så det ska bli kul. Vi ska ha rostbiff och potatissallad som min mor har gjort, gästerna kommer hit klockan halv 7 men mor och far kommer hit klockan sex så att vi dukar innan och jag ska lägga upp rostbiffen fint på ett fat och ja göra det mysigt och duka fint, förbereda lite innan gästerna kommer. Ikväll är det lugnt och vi ska bara koppla av nu när vi har städat och gjort fint till morgondagen. Tänk vad skönt, det är vår!!!! Valborg i morgon och våren är här *Ler*, nu går det år rätt håll och det blir varmare tider, vad jag längtar till sommaren och värmen. Jag och  min sambo brukar alltid cykla rundor här runt omkring på sommaren och det är jättehärligt så jag längtar tills vi kan cykla ut och det är härligt väder ute och sen när man kommer hem så kan man grilla mmmm..... Sommartider hej hej sommartider!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0