Soligt och fint väder idag

Ja idag är det soligt och fint väder ute, min sambo är hemma och hjälper sin far lite idag och han ska även göra det  imorgon så jag ska faktiskt åka hem till mor och far i morgon och hjälpa dom lite där hemma med saker och ting och jag stannar över natten till torsdag för då hinner man ju med lite mer än vanligt och sen ska min sambo ändå hjälpa sin far i morgon också så jag kommer hem igen imorgon på eftermiddagen. Sedan på fredag så ska vi på bio med en kompis till oss, vet faktiskt inte ännu vilken film som vi har tänkt se men det får vi se vad det blir för någon *ler*. Annars så håller jag på och tvättar och jag har diskat och ja det är lite sånt vanligt som ska göras här hemma bara som jag har pysslat med idag.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja nu är det tillbaka till vardagen igen men lite skönt att vara tillbaka i det gamla vanliga. Man behöver ledighet imellan varven.

2009-04-14 @ 20:26:29
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0