Soligt härlig dag

Ja idag är det soligt och fint ute härligt *ler*, annars så håller jag på och tvättar för fullt och dammsugat har jag gjort här hemma idag och strukit lite dukar som jag ska lägga ut lite här och var, min sambo är hemma hos sin mor och far och sprutar för ogräs och för mossan i gräsmattan, dom ska göra det här hemma sen också men vet inte om det blir idag, dom har nog fullt upp där hemma hos mina svärföräldrar först och främst, men vi får se annars så kan dom ju ta det andra på torsdag och fredag när jag är hemma hos mor och far, ja eller i morgon det kvittar ju vilket bara vädret är bra för det ska ju spela stor roll hur vädret är när man gör sånt. Annars så är där inget bra på teven ikväll, tråkigt men det är ju inget ovanligt precis att där inte är något bra på teven, man får väl sippa runt på kanalerna och se om där är något bra att titta på, om inte annat så ska dom visa några av bidragen som ska vara med i årets melodifestival på ettan så då får man se vad det kommer bli, det är i och för sig inget som imponerar, alltså de andra ländernas låtar brukar ju inte vara några hits precis, men man vet ju aldrig. När finalen är så ska i alla fall mor och far komma hit och kanske min moster Silva och hennes sambo också kommer hit då och min kusin Joakim, men jag har inte en aning om när finalen ska var än, men vi får väl se. Det hade varit mysigt att beställa hem lite mat och sitta och titta på artisterna vad dom har på sig och hur dom låter och så, vi brukar alltid ha så roligt åt det, att sitta och kommentera artisterna om hur dåligt dom sjunger eller om dom har något fult på sig eller så, och låtarna brukar man ju också skratta åt för den ena låten är ju dåligare än den andra hehe! Ha nu en härlig dag, nu ska jag gå ut och hämta tidningen, det ser fint ut men det kan vara kallt ute men vi får se hur kallt eller varmt det är ute, tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0