Snart är det valborg



Det blev ingen tur till Malmö idag utan vi tar det en annan dag, det var nämligen så att far skulle hämta något i Malmö som han hade beställt och därför så undrade ju mor om jag ville följa med till Malmö för då kunde vi passa på att gå och titta på det nya köpcentrat Entré, men sen hade inte sakerna kommit som far skulle hämta så därför får vi ta det den dagen då sakerna har kommit istället. I och för sig gör det inget för jag känner mig inte så där jättepigg för tillfället eftersom man har lingonveckan, och nu har det börjat lägga sig men jag har haft så fruktansvärt ont i magen och fått ligga med värmedynan hela tiden och tagit starka värktabletter puh..... Nåja, i morgon ska jag dammsuga hela huset och sen på torsdag så kommer mor och far och mina svärföräldrar hit och vi ska fira valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0