Snart är det påsk

Ja snart är det påsk och igår var vi hos min mormor och hjälpte henne att göra i ordning i rabbaterna, det blev jättefint och sen hämtade vi Joakim min kusin, han ska vara här nu några dagar i Påsk och sen åkte vi hem och bara tog det lugnt. Idag har jag dammsugat igen och bytt sängkläder, och vi har påbörjat lite när det gäller thaigrytan som vi alltid brukar göra när min kusin är här och nu får man ju titta extra noga när man har kyckling så att man inte sväljer en glasbit, fattar inte vad det är för idioter som lägger glasbitar i allting för det var ju inte bara kyckling utan bröd och frukt också tydligen, men vi kollar ju noga och sen skär vi kycklingen i bitar så då märker man ju om där är något sådant i men jag tror inte det för dom filéerna som vi har dom köpte vi innan detta började så det är nog lugnt, men det är klart att man kollar för säkerhets skull.

Kommentarer
Postat av: Kickan

JA måste vara nån sjuk jävel som håller på !

2009-04-07 @ 20:06:08
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0