Så var det söndag

Ja idag är det söndag och vi har bara tagit det lugnt idag, imorgon ska vi eventuellt till mormor och hjälpa henne att göra fint i rabatterna lite hacka och räfsa och lite så och så bjuder hon på fika och mat  och jag ska sätta upp påskbilderna på kylskåpet till henne, det är stora kort som jag har köpt till henne med påskmotiv, jag har själv sådana och jag brukar byta sådana kort från årstid till årstid jag har ett antal olika kort med djur och landskapsmotiv och ja fina bilder helt enkelt som jag alltid har på kylskåpet. Ikväll ska vi bara ta det lugnt och det blir köttbullar och potatissallad idag till kvällsmat. I morgon ska vi eventuellt också hämta Joakim när vi har varit hos mormor, för han ska ju vara här nu i Påsk när han har lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0