pysslar och gör fint här hemma

Ja idag har jag pysslat och gjort lite fint här hemma idag, strukit dukar och lagt ut en del av dom, men jag har några kvar som jag ska lägga ut sen. Annars idag så hade jag en fruktansvärd huvudvärk så jag var tvungen att gå och lägga mig på förmiddagen några timmar, jag trodde att huvudvärken skulle försvinna när jag hade vilat, men icke sa nicke den var fortfarande kvar och jag gillar ju inte att ta tabletter om jag inte verkligen måste så jag fick ta en alvedon och sen efter en stund så försvann huvudvärken och jag kunde börja stryka mina dukar. Nu ska vi ha en kopp kaffe jag och min sambo och sen blir det sängen som väntar. På torsdag ska jag åka hem till min mor och far och hjälpa dom lite där hemma och sen tycker far att det är så roligt när jag kommer hem då och då, jag mor också förstås *ler*, så jag ska stanna från torsdag till fredag hos mor och far och min sambo ska ha en killkompis till oss här då och han ska också sova över tills på fredag och då spelar dom spel och så och ser på film och ja det blir ju en killkväll för dom så att säga *ler*. På valborgsmässoafton har jag och min sambo bjudit hit min mor och far och mina svärföräldrar och jag tänkte bjuda på rostbiff och potatissallad, som tur var så kunde alla samtidigt så det var ju bra. På söndag så fyller min far år och då ska vi fira det här hemma bara mor och far och jag och min sambo och vi ska beställa kinamat och se på film, så det blir enkelt firande, far är inte så mycket för att fira födelsedagen annars men det är ju alltid kul att träffas och att fira lite enkelt sådär med mat och dryck och att prata och ha det trevligt, det är ju aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0