Påsken är på väg

Ja idag har jag strukit påskdukar och pyntat med lite påskankor och påskpynt lite varstans så nu kan påsken snart få komma, jag ska sätta upp dom andra gardinerna antingen ikväll eller i morgon, jag får se hur jag känner mig ikväll men just nu ska jag  och min sambo ha en kopp kaffe i alla fall. På lördag så blir det lite ändrade planer, jag ska hem till mor och far och hjälpa dom lite där hemma, annars så var det ju tänkt att dom skulle komma hit då men det blir att jag åker hem och hjälper mor lite nu när hon har så ont i ryggen och då orkar hon inte dammsuga och så och städa på samma sätt som innan så då får man ju rycka in och hjälpa till. Annars så blir det en lugn dag och vädret är ju helt underbart, det är vår i luften *ler*. Nej nu doftar det kaffe från köket så nu är det kaffedags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0