På teve 4 ikväll



Ikväll börjar Talang 2009 och det är helt nya folk i juryn, nåja Bert Karlsson är ju kvar förstås hehe, men annars så ska Charlotte Perelli sitta med i juryn och en annan snubbe som jag faktiskt inte har en aning om vem han är men det blir säkert bra, bara nu Charlotte och Bert kan hålla sams för dom var ju rejält ovänner när Charlotte hade Bert som manager men det har dom väl glömt nu verkar det som. I alla fall så börjar talang 2009 klockan 20.00 så det ska bli intressant att se vad där är för några med som ska visa upp sina talanger. Efter det så kommer Berg flyttar in och hon ska flytta in denna gången hos Pernilla Wahlgren så det ska faktiskt bli intressant att se hur Pernilla är som person och ja se vad som händer och hur hon har det hemma hos sig och så. När man har sett det så blir det sängen för mig, för sen ska jag upp tidigt i morgon, mor hämtar mig vid sjutiden och sen åker vi och fikar och sen är det hem till Hannas som gäller och jag ska hjälpa mor med städning och lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0