Min far fyller år idag

Ja idag har vi firat min fars födelsedag här hemma, så det var jättetrevligt. Vi hade köpt en hel burk med salta grodor till honom för han bara älskar sådana *ler*. Mor och far kom på eftermiddagen klockan tre och då fikade vi och åt tårta och sen så såg vi på film och senare ikväll så beställde vi kinamat så det var jättegott. På tisdag ska mor och far åka en tur till Malmö och då tänkte jag följa med, för dom skulle kolla det nya köpcentrat Entre och jag är nyfiken på hur det ser ut där så det ska bli spännande. Nu har jag precis kokt en kopp kaffe till mig och min sambo så nu ska vi  avnjuta kaffet och sen tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig och ha värmedynan på magen, jag har något ont i magen nu när man ska ha röda veckan, men det hjälper med värmedynan och jag har köpt en sån värmedyna nu som där är timer på och som stängs av efter en timme så det gör inget om man skulle somna från den och sen kan man ställa in olika grader också på den och det är ju också jättebra så att man inte får den för varm utan att man kan ha lagom temperatur på den. Nej nu ska jag gå och ta kaffe, tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0