Igår satte vi upp gardinerna

Ja igår så strök jag dom andra gardinerna som skulle upp och sen satte vi upp dom, så nu har jag bytt gardiner överallt och det känns skönt att ha det gjort inför påsken. Ikväll vet jag inte vad där är på teven, får väl ta och kolla läget vad som går på teven ikväll och tipsa om där är något bra *ler*. Jag var uppe i frysen innan idag och hittade köttbullar så det blir det och pasta till kvällsmat ikväll, enkelt och gott. Annars så håller min sambo och hans far på och fälla träd vid bäcken här nedanför, det var träd som var döda så man kan ju använda dom till att elda med trädet istället, där var visst ganska många träd som skulle fällas så där lär ju bli gott om ved att elda med och det är ju alltid bra. Nej, nu ska jag gå och koka en kopp kaffe till mig och min sambo för jag tror snart att dom är färdiga för idag och då vill han ha en kopp kaffe när han kommer in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0