Idag ska vi till mormor

Ja idag ska vi till mormor och fixa lite i hennes rabatter och göra fint och hon ska ju bjuda på fika också för hon tycker att det är så roligt när vi kommer *ler*. Först ska vi åka till Malmö och köpa en ny maskin hehe, jag vet inte vad alla saker är som man har till teven dom har ju så konstiga namn men i alla fall box eller något för en av dom har gått sönder så det är dax att köpa en ny och efter det så ska vi åka till Snabbgross en tur och handa och sen åker vi till mormor och därefter ska vi hämta Joakim i Sjöbo, sen får jag se när vi kommer hem om jag ska dammsuga igen eller om jag ska vänta med det tills imorgon, det beror helt och hållet på hur jag känner mig då om jag är trött eller vi kanske ska koppla av då och beställa lite mat idag när det kommer till att bli sent innan vi är hemma, men vi får se hur det blir, påsken är ju inte här än så jag kan ju vänta tills i morgon med dammsugningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0