Hemma igen *ler*

Ja då var man hemma igen och det känns skönt. Jag åkte hem till mina föräldrar igår för att hjälpa dom att städa och svabba golven och dammsuga och så och då sov jag över tills idag och sen idag var vi på Bo Ohlssons när vi  var på väg hem till mig och där har ju blivit jättestort nu och där kommer bli ännu mer yta efter ett tag, jösses vad mycket saker och vilken ordning där är nu *ler*.  Jag och mor var inne på röda korset och där hittade man lite smått och gott och jag hittade en dvd film som ser spännande ut så den ska vi se på ikväll. Jag har inte en aning om vad vi ska ha till kvällsmat idag men det kommer man snabbt på vi har fullt i frysen så det är bara till att gå upp och se vad som finns. Kurre blev jätteglad när jag kom hem och min sambo också förstås men Kurre blev helt vild och hoppade och sprang hit och dit så vild som han var över att jag var hemma igen hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0