Härligt väder ute idag

Ja idag har det varit fint väder ute idag, vi var ute och klippte ner några grenar från buskarna här ute, det behövdes nu och sen efter det så åkte vi hem till mina svärföräldrar och drack kaffe så det var trevligt. Nu ska vi ha en klassiker till kvällsmat nämligen korv med bröd och det ska bli jättegott *ler*. I morgon kommer mor och hämtar mig tidigt och sen ska vi åka och fika i Gärsnäs, vi brukar sitta där och mysa på morgonen och sen åker vi hem till mor och far och jag ska fortsätta att hjälpa dom lite där hemma, hon ska placera ett rättså stort bord vid ett av fönstren som hon sedan kan sitta vid och ha datorn där så jag får ju flytta dom andra möblerna och fixa så att det blir bra, men det brukar lösa sig *ler*, jag har redan tänkt ut lite i förväg hur man skulle kunna göra för att det ska gå ihop. Jag ska stanna hos dom tills på fredag, så jag kommer hem igen på fredagkväll. Min sambo får besök av en killkompis till oss och han stannar också över tills på fredag så dom kommer att beställa något gott att äta i morgon kväll och sen spelar dom spel vid datorerna och pratar och så och det är ju roligt, det blir en killkväll för dom så att säga *ler*. Nej nu ska jag gå och titta till korven, tjingeling pling!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Du får hälsa dina föräldrar så gott ifrån mig !!

2009-04-23 @ 20:14:32
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0