En lugn dag

Ja idag har vi bara tagit det lugnt och i morgon ska jag plocka undan lite och dammsuga lite igen, för det blir ju lätt att det blir smutsigt igen på nolltime *Ler*. Jösses vad det åskade här igår och vi har vindkraftverk nära oss så åskan leder ju sig till dom och det kom flera stora knallar precis nära oss usch fy det var inget vidare, men man fick ju stänga av datorerna så att det inte skulle slå ner i dom. Annars så gjorde vi Thaigrytan igår och den blev jättegod och vi såg på en bra film så kvällen var lyckad. Ikväll har vi mer thaigryta kvar så det blir att vi äter den och se på någon annan bra film som vi har, annars så har jag tvättat idag, jag har inte en aning om vad där är på teven ikväll men är där något särskilt så ska jag tipsa er som vanligt. Nej nu känner jag av att jag har lite huvudärk så jag tror att jag ska gå och vila en stund, det brukar gå över då.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hej svej ! Här åskade det imorse rejält !! Jag körde hem i regn och muller ifrån jobbet ;)

Glad påsk på er !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0