varit i Malmö

Idag har jag och min sambo varit i Malmö, vi gick och tittade lite på Möllevångstorget där dom sålde grönsaker, mest för skoj och sen gick vi in och tittade i Kinesaffären, vi skulle kolla vad dom hade för roliga saker där inne och sen så gick vi på köpcentrat och tittade lite men Guuuud vad där var folk, det var visst något 40 års jubileum dom hade där så det var fullsmockat med folk och särskilt i mataffären när vi skulle handla lite som vi behövde, där var så rörigt så det liknade inget, jag fick panik så rörigt där var, jag ville bara ut därifrån. Dom hade jippon med smakprover och alla människor var ju helt som galna när dom skulle smaka och så, så fort det är gratis blir folk som tokiga. Sen hade dom någon ny Marlabou choklad som dom gjorde reklam för och där stod någon och gjorde reklam och sen hade dom någon tävling där man kunde vinna choklad och dom hade ett stort jul där som man snurrar på. Vi tog vad vi skulle ha och gick en extra runda och kollade om där var något annat men sen gick vi ut puh.... Sen efter det så gick vi över på andra sidan där dom har radio och teveaffärer så gick vi där och tittade lite sen körde vi hem och när vi var hemma i Skurup så stannade vi vid kiosken och köpte snitzel och mos med oss hem. Det var jättegott mmm... sen gick vi och vilade en stund och snart kommer Patrik och Silva och min kusin Joakim som ska stanna här i helgen. Vi ska se på film och beställa mat och ha det mysigt så det ska bli kul. Dom skulle vara här vid sjutiden sa dom så snart dyker dom nog upp, ibland är dom lite tidigare så man vet aldrig, rätt som det är så står dom kanske på gården *Ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0