Vad ska vi ha till middag?

Ja det är alltid likadant varenda dag man undrar vad man ska ha till middag,  men idag har jag faktiskt varit uppe i frysen och jag hittade prinskorvar som vi behöver äta upp så det blir det och antingen mos eller pasta till och det är ju gott *ler*. Annars ikväll så är det Idol, vilket jag tycker är roligt att följa,  det är så kul att se både på dom som kan sjunga och på dom som kommer in och gör bort sig totalt, men dom har ju själv gett sig in i leken och då får man som man säger leken tåla, Ibland garvar man ju ihjäl sig hehe! Sedan är där en ny deckar eller kriminalare svensk som börjar idag främmande fågel heter den så den tänkte jag se, den går direkt efter Idol. Annars så ska jag bara ta det lugnt och bota min förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0