utmaning *ler*

Jag har blivit utmanad av AllWithinMyHands Och som nästan alltid  antar jag utmaningen. Reglerna ser ut som vanligt.

•·         Svara på alla frågorna.

•·         Utmana i din tur fyra andra bloggare, hänvisa till din egen.

··         Lämna en kommentar hos utmanaren, så snart utmaningen är antagen.


Vilken mat äter du ofta?

Vi brukar för det mesta ha pasta och något till men det varierar vad för något man har till ibland är det korv och en annan så är det köttbullar eller köttbit men pasta äter vi ofta som grundbas till kött.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Det beror på vad det är för kalas är det stor fest så ska man ju inte vara ute i köket men är det en privat tillställning eller bjudning så är det ju klart att man hjälper sin vän eller väninna att duka av och att diska, för man kan ju stå och småprata och ha skoj även om man diskar.

Var sitter du helst när du bloggar?

Jag sitter bredvid min sambo för vi har datorerna bredvid varandra

Köper du ofta Triss?

Ofta kan jag inte säga att jag köper triss men ibland händer det i hopp om att man ska vinna storkovan *ler*

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Nu har jag jag inte varit på någon storsemester precis men om vi skulle åka någonstans så hade det ju inte varit fel att åka till Tyskland och handla för dom har ju billigt vin och så där och vi har pratat om att göra det också. Men om man skulle resa till något ställe för att vara där en längre tid och se på saker och så, då tror jag nog Österrike var ju där när jag gick på Turistutbildningen och Saltzburg är jättefint både att gå och shoppa och att gå och titta på sevärdheter och så, men det ska vara på sommaren. Skulle man slå till lite extra ja då kunde man ju resa till Italien för dom har ju så god mat och sen är där ju jättefint. Men jag är ingen resande människa precis det blir en tur till Danmark ibland då och då men annars så är vi hemma.
Vilken kanal tittar du mest på?
Jag tittar mest på fyran faktiskt för där går många bra serier och underhållningsprogram, just nu ser jag på Idol och sen ser jag på serier som Främmande fågel och Oskyldigt dömd och sen är där alltid andra program som också är trevliga som Bonde söker fru mm.

Jag har skickar vidare denna utmaning till nakirlo och Bimboboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0