Television *ler*

Ja det blir rätt mycket av det nu för tiden både teve och filmer för min sambo har nämligen köpt ny teve och det känns precis som  om man är inne i filmen när man ser på den hehe! Det har märkts en hel del skillnad för innan såg vi visserligen på mycket teve och film men nu ser vi ännu mera eftersom det blir så mycket bättre bild och ljud och ja allt, man kan i stort sett se om alla fílmer man har för det blir en helt annan upplevelse med denna teven och det var en bra investering för vi ser ju så väldigt mycket film och teve. Det ska bli roligt att få se mors min i morgon när hon lämnar mig för hon vet nämligen inte om att vi har köpt teve och inte far heller för han kommer på fredag då när Joakim också kommer så då ska vi beställa kinamat och se på film. Gissa om Joakim min kusin kommer att bli lång i huvdet när han ser den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0