Bo Ohlsson

Så har vi varit hemma hos mina svärföräldrar på middag och min svärfar hade varit och opererat ögat idag i Ystad, dom bytte linsen i ögat på honom men han hade inte ont eller så och var på gott humör. Sedan fick jag lite äpplen och päron som dom hade plockat hos bekanta och det är ju inte helt fel att ha hemma och ta när man är sugen på kvällarna till teveprogrammen. Annars så ser jag på Idol just nu, men jag slängde in ännu ett inlägg under pausen nu *ler*. Det är mycket tuffare för deltagarna som är med i år dom har mycket högre krav på dom, men å andra sidan så är det bra för det gäller att dom verkligen har bra röst och att allting håller för annars så kommer dom falla som ett korthus när det verkligen gäller och är det någon som vet detta, vilka som håller i längden och inte, så är det ju dessa som arbetar med dom riktigt stora artisterna. Det ska bli kul att komma hem till mor och far i morgon och vi ska gå på Bo Ohlsson och titta, jag har en del saker som jag ska köpa där och sen är det ju alltid kul att gå omkring och titta lite för han har ju verkligen allting och har man tur så har dom redan tagit fram julsakerna, okej det är väl lite tidigt att ta fram dom sakerna än men jag vet ju hur Bo Ohlsson gör, dom brukar alltid ta fram julsakerna långt innan och jag tycker att det är roligt att gå omkring och titta på alla tomtarna som dom har där, det är ju ett otroligt stort utbud av tomtar och julsaker som dom har och för mig som älskar julen så är det helt underbart att gå omkring där och se på alla tomtar och julsaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0