Utkast: Ja då ...

Ja då har vi ätit pizza och sett på film och sen har en kompis till Christer och mig kommit hit, så dom sitter och spelar medans jag ser på teve och sitter med min bärbara dator. Det var jättegott med pizza, men dom glömde räkorna på min. Jag hade beställt en pizza med skinka och räkor och dom glömde räkorna, men det gick det också, dom var så jäktade nere på pizzerian, okej det är i och för sig ingen ursäkt för att dom glömmer ingredienserna på pizzan man har beställt men vad fasen... det var gott och man blev mätt så man ska inte klaga. Annars innan idag så fick jag så fruktansvärt ont i huvudet så jag var tvungen till att ta en alvedon och gå och lägga mig och jag sov i två timmar. Jag är ju fortfarande förkyld så det är nog därför jag fick ont i huvudet och sen känner jag mig hängig, förkylningen går fram och tillbaka liksom, jobbigt men men..... Jag har i alla fall bestämt mig för att jag inte ska sätta upp några gardiner eller dammsuga eller någonting annat förräns jag är helt fri från förkylningen nu, annars så blir jag ju aldrig fri från den. Filmen vi såg var Transformers den är jättebra snacka om action alltså! Nej nu ska jag gå och sätta på en kopp kaffe till oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0