Nu har min kusin åkt hem igen



Ja då har min kusin Joakim åkt hem och vi sitter här själv vid datorerna, jag sitter och kollar läget på Tradera, har lagt bud på lite klappar där och sen så sitter min sambo och spelar spel. Annars så har jag inte gjort så värst mycket idag, vi har tagit det lugnt. Jag var så trött innan idag när Joakim hade åkt att  jag gick och lade mig och sov flera timmar hehe! Har fått så himla ont i ryggen också men det kan bero på att jag snart ska ha den så kallade lingonveckan mår så piss. Alltid innan jag får den veckan så har jag så himla konstiga matvanor, som tex rätt som det är så kan jag få för mig att bara äta sill ur en burk och tömma den helt och hållet hehe, eller så ger jag mig på vitlöksklyftor i burk med chilismak eller så äter jag något som är salt eller surt, ja man kräver ju vissa ämnen precis då men min sambo han bara skrattar när jag kan sitta och äta direkt ur sillburken och tömma hela och tycka att det är gott, men å andra sidan så tycker inte min sambo om fisk så jag kan ju förstå att han inte tycker att det ser så gott ut när jag sitter och äter sill bara sådär, men det är så gott. I morgon vet jag inte vad som händer faktiskt, blir nog att man tar det lugnt för man mår ju som sagt inte så där jättebra just nu eftersom lingonveckan är på G usch och blä säger jag bara.  Nej nu ska jag gå och lägga mig för nu är jag trött Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0