Klipp klipp *ler*

Ja då har vi förberett maten så det är bara till att steka kycklingen och såsen till har vi gjort så det är bara till att koka ris och steka köttet och just nu så ser jag på Bingo Lotto med Lotta Engberg där är ju trevliga artister som Sanna Nielsen ikväll mfl. och sen är Lasse Berghagen gäst där så det är kul. Pågarna dom sitter och spelar wow som vanligt *ler*. Min kusin Joakim har blivit klippt idag, vi har en sån klippningsmaskin för både han och min sambo vill ha håret kort så det är bara till att ställa in hur långt det ska vara och sen klipper man, enkelt och bra. Först klippte jag min sambo och sen så klippte jag min kusin så dom blev så fina så. Nej nu börjar jag bli hungrig så nu får vi snart ta och steka kycklingen och koka riset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0