ny vecka

Idag har jag inte gjort så värst mycket, har ont i ryggen det får jag alltid när det är röda veckan på G inget roligt precis men men..... Annars så har det varit lugnt och en kompis till min sambo har precis varit här så det var trevligt. Jag har börjat spela Spore nu det där spelet där man skapar en varelse och följer den från amöba till ett landdjur och det roliga är att du bestämmer allting hur den ska vara och se ut och så och om den ska vara växtätare eller köttätare och jag har verkligen blivit fast i spelet, så jag har suttit och spelat Spore idag, så löjlig man kan vara men å andra sidan så är det tur att man har barnasinnet kvar för vi blir ju hela tiden äldre det kommer vi inte ifrån, även min sambo tycker att det är jätteroligt spel lite omväxling för hans del från WOW World and Warcraft för dom som inte är så insatta i spel. Jag har fått ännu några julklappar som jag har lagt bud på på Tradera så det var kul. Nej nu ska jag spela lite mer Spore *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0