Fint väder idag *ler*

Idag är det ganska fint väder, det blåser inte i alla fall och det regnar inte heller i alla fall inte än.... nåja, jag har kokt kaffe så vi ska snart äta frukost men annars så ser dagen helt lugn ut, vi ska bara ta det lugnt och slappa och ikväll är det ju Idol igen, det ska bli kul och se vad som händer och hur det går för dom som är med. Min kusin Joakim kommer på fredag, han har visst studiedag då och Patrik kör honom ner så då kan vi se på film och beställa mat och sen hade visst min sambo något spel med Rally som dom skulle spela, min mosters Sambo tycker att allt med bilar och så är roligt för han har nämligen kört rally innan och han meckar med bilar och så, så det tycker ju han är fräckt. Annars så ska jag till mor på torsdag vi ska fika och prata och bara vara, men annars så är det lugnt i veckan. Nej nu ska vi fika tjingeling pling!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Du får hälsa dina föräldrar så gott ifrån mig. Och det bleb tjusigt med nya gardiner ju!

2008-09-23 @ 22:34:20
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0