Vilken kanonkväll!

Det har varit en kanonkväll, den nya thairätten som vi lagade var jättegod mmm.... farligt gott och sen har jag sett på Bingo Lotto som var jättetrevligt ikväll med Lasse Berghagen och många andra trevliga artister. I morgon blir det lugnt och då kommer min moster Silva och hämtar Joakim för sen är det ju skola igen för hans del på måndag, men det har varit en jättetrevlig helg, det är alltid lika roligt när Joakim är här. Mina svärföräldrar är på semester på Öland så dom kommer inte hem förräns på tisdag men vi kör ju hem och matar hundarna dom har fyra stycken och det är forstrar med andra ord jakthundar. Nej nu blir det snart sängdags för min del, pågarna stannar nog uppe ett bra tag till men jag känner att jag är trött nu så snart blir det bingen för mig natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0