Tradera

Har ni handlat på Tradera någon gång? om inte, gå då in och fynda för där finns massor av saker som är jättefina och helt som nya som man kan köpa för mycket billigare än i affären och där finns allt ifrån kläder till antikviteter, ja där finns allting, det är bara till att söka efter det man letar efter också kommer det upp. Varför inte köpa julklappar där inne? Det har jag gjort, en del saker har man hittat där i alla fall och sen så kan man ju hitta ovanliga saker där också som är passande som julklapp. Jag har hittat flera julklappar till min mor där inne som jag nu följer med spänning och jag hoppas verkligen att jag ska få dom för jag vet om att mor verkligen hade uppskattat det. Auktionerna går ut nu dom följande dagarna så det ska bli spännande att följa auktionen. Jag har själv fyndat kläder på Tradera och jag har köpt prydnadssaker, julsaker ja i stort sett allt för där finns allt mellan himmel och jord, det är bara till att söka efter det man söker och så får man det till ett förmånligt pris också, bara det är ju roligt att man får mer för pengarna, så tänk på det nu inför julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0