Svärmor och svärfar hemma igen



Nu har svärmor och svärfar kommit hem och dom hade köpt färska majskolvar till oss som vi kokar nu och som vi snart ska mumsa på med smör och salt ovanpå mums! Annars så ska jag snart se på Idol och se hur det går för killarna i dagens program. Igår tyckte jag att det var fel tjej som åkte ut och att dom klagade på Annas klädstil tycker jag inte heller om och jag tyckte att hon gjorde en bra tolkning av låten. Man kan ju inte rätt gärna stå och sjunga i byxor med nitar eller något till den låten time after time som hon sjöng, så klädseln var det inget fel på men men.... Jag tycker att hon som sjöng What a Wonderful world skulle åkt ut, jag vet inte jag tyckte att hon var lite för snäll i sitt uppträdande men å andra sidan så var det ju en lugn låt så det är ju svårt att göra så mycket mer av det, men man har ju sina favoriter och jag tyckte att hon som åkte ut Victoria hade en cool hes röst lite som Bonnie Tyler och det gillar jag, men hon kommer säkert att komma fram ändå, för alla ser ju det här programmet och ser vad medlemmarna i Idol kan. Snart börjar det dra ihop sig så att vi får reda på vilken av killarna i Idol som inte har klarat sig idag, jag har ju suttit och sett dagens Idolprogram ikväll och det var ju killarnas tur ikväll så det ska blir spännande att se hur det går för dom, men jag tycker att tjejerna var betydligt bättre än killarna. Nu ska vi ta en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0