snörvel och snörvel och atjooo!

Jodå visst blev jag förkyld alltid jag nyser och snörvlar om vartannat hela tiden och känner mig mossig. Jag skulle egentligen ha strukit gardinerna idag men jag känner att det får faktiskt vara med det idag, idag får jag bara försöka ta det lugnt och kurera mig så gott det går med varmt kaffe och alvedon och vila. Jag har inte hunnit äta något men man känner ju inte för att äta när man är förkyld heller så det blir något enkelt som fil och lite musli, det slinker snabbt ner. Min sambo har också blivit förkyld han var också krasslig i morse så det är väl något skit som vi har fått när vi har varit och handlat i affären innan. Jag har pälsat på mig bra med jeans och t-tröja och tröja ovanpå det för jag fryser så fruktansvärt mycket när jag är förkyld, visst kan jag vara frusen av mig annars också men när jag är förkyld är det ännu värre. Inatt låg jag med en jättetjock filt på mig av ull och ändå så frös jag och jag hade flanellpyjamas på mig och ändå frös jag så mycket och då är där ju något skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0