snart kommer min sambo hem

Ja snart kommer min sambo hem och vi ska fika. Jag har hunnit med en hel del idag faktiskt. Jag har dammsugat och satt upp gardinerna i köket och sen har jag tittat efter dom andra gardinerna och tagit fram dom som jag ska ha i stora rummet och i datarummet och sovrummet, så det ska jag göra i morgon när min sambo är hemma, så att jag inte står och drullar ner när jag ska sätta upp gardinerna, man vet ju aldrig liksom, men det känns skönt att ha fått upp dom i köket nu i alla fall. Sedan har jag dammsugat och kollat på julsakerna tagit en koll på var jag har allt och vilka saker jag ska använda och lite sånt, vilka dukar jag ska ha och ja lite sånt. Ni tycker säkert att jamen herreguud det är ju inte jul förrräns flera månader ännu, ja jag vet... men jag är sån, jag tycker om att planera och så långt i förväg, precis som att jag redan har tänkt ut vad jag ska ge alla i julklapp. Det känns skönt att redan veta sådana saker tycker jag och sen är jag ju en riktig julmänniska också, jag bara ÄLSKAR julen. Nåja nu ska jag gå och sätta på kaffet för nu kommer snart min sambo och vi ska fika och äta goda bullar som han har köpt med sig hem från fiket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0