Så var det kväll

Ja då har man sett dagens Idol och jag tycker att det var rätt personer som åkte ut idag, vi får väl se hur det går i morgon. Annars så har ätit middag och det blev pasta och korv till middag idag. Nu tar vi en fika och myser framför teven, där är ju alltid någon bra film som går på kvällen. Jag såg på dagens avsnitt av främmande fågen och den är verkligen jättebra, den blir mer och mer spännande för varje avsnitt, synd bara att man får vänta ända tills nästa tisdag med nästa avsnitt men men..... I morgon är det onsdag och min sambo jobbar till middag sen kommer han hem, skönt att han bara jobbar halva dagen imorgon. Jag fick julklapparna till min mor på Tradera så det var ju bra *ler*, jag har en kvar som går ut i morgon som också är till min mor och sen är där en till min kusin som jag har lagt bud på, så det får vi hoppas att jag får dom också. Nej nu ska jag ta en ny påtår kaffe *ler*. Kurre våran katt har bara legat på vår steromöbel från 60-talet och myst hela kvällen visst är han söt? Våran lilla gullegris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0