Så var det fredag igen

Ja idag är det fredag och ikväll eller i eftermiddag i alla fall kommer min kusin och Patrik hit och då ska vi beställa kinamat och se på film, ska som sagt bli kul att se minen på dom när dom får se teven *ler* särskilt Joakim och det han inte vet är att man tom kan koppla kablar till teven så att man kan spela Wow på den, han kommer bli helt salig när han får reda på det hehe! Det ska i alla fall bli kul att han kommer hit, han är alltid så rolig och glad och pigg och christer tycker så mycket om honom och han om honom, Christer och jag är nästan som syskon för honom. Annars så är det inget vidare väder idag, det är typiskt höstväder, det bara blåser och regnar, så nu längtar man till advent och julen så att man kan göra det mysigt och pynta och så och planera lite vad man ska ge sina nära och kära i julklapp. Min sambo skrattar alltid åt mig för jag är alltid ute i tid med julklapparna och så, men det är väl inget fel med det, man har ändå så mycket att göra precis i juldagarna så då har man ju i alla fall inte julklapparna att tänka på om man nu har fixat dom innan och det behöver inte vara så fina eller dyra saker utan jag och min sambo brukar inrikta oss på att det ska vara saker som man har nytta av, för det blir man själv gladare av att få och därför så blir det ju så att man själv ger sådana saker också. Mina svärföräldrar och mina föräldrar har ju allting annat så man får försöka hitta sånt som man verkligen vet att dom behöver just då, men jag brukar vara bra på att hitta på saker hehe! Nu ser jag fram emot helgen och önskar er en trevig helg kram på er!


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Välkommen till bloggvärlden! :)

2008-09-12 @ 17:10:51
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0