Regn och rusk



Usch vad det är tråkigt väder idag, det bara ösregnar och blåser och ja det är allmänt tråkigt och trist väder. Jag har precis satt fyr i brasan för det blir ju lite fuktigt och rått när det är sånt väder. Har ni förresten hört det att han Andreas som var med i Idol och åkte ut innan, ja han var kock från Göteborg han har fått skivkontrakt av någon i Göteborg så det var roligt att höra! Jag läste det på Aftonbladet, men nu har dom förstås tagit bort det för det klingar väl inte så bra att det skulle stå kvar där. Jag tycker att det var ett stort misstag av dom att ta bort honom, då kunde dom istället ha tagit bort han den lille killen som dom inte trodde var redo för Idol ännu, han kunde ha väntat ett år till istället vilket dom rådde Andreas till att göra, men han har ju varit med i Idol en gång då det inte gick så långt som den här gången så han förtjänade verkligen denna chansen och han gjorde bra ifrån sig sångmässigt. Den lille killen var och är ju bara 16 år och han har tid att vänta ett år för som sagt vem vet om han är redo för scenen ännu, men det lär vi väl få se. Jag tycker i alla fall att det var roligt att höra att Andreas har fått skivkontrakt och den killen kommer till att gå långt, han blev ju så ledsen också när han inte kom vidare och det förstår jag, för han var verkligen duktig, ärligt talat så tror jag att han kan gå längre än dom andra i Idolgänget så där har juryn gjort ett misstag. Annars idag så ska jag bara ta det lugnt, kanske spela Spore och kolla auktionerna på Tradera. Ikväll kommer mina svärföräldrar hem från Öland så det ska blir roligt att höra allt som dom har varit med om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0