Nu är min kusin här

Ja nu har min kusin Joakim kommit till oss, så nu sitter min sambo och han vid datorn och spelar Wow och jag sitter och skriver blogg. Innan ikväll så beställde vi pizza och såg på film och det var min moster och hennes sambo som körde hit Joakim så dom stannade här ända tills klockan tolv, så det var roligt. I morgon har vi tänkt göra en annan sorts rätt med kyckling som också är thaimat, min sambo provade att göra det förra gången Joakim var här och då smakade vi det och det var jättegott men sen hade vi ju gjort thaigrytan som vi alltid brukar göra när Joakim kommer också så min sambo åt den andra rätten då och vi åt grytan men vi tyckte att det andra som min sambo hade gjort var så gott att vi skulle göra det denna gången. Där är en jättegod sås som man gör till kycklingen, man doppar det i någon slags pulver som finns i paketen och någon sås så att det blir typ som panerat och sen steker man det och har en slags stark sås till som också finns med i paketen och det är jättegott, sen har man ris till det.. nej nu har klockan blivit mycket hon är 02.48 så nu är det dags att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0