MM.... Grytan är så god

Så då har vi avnjutit den goda grytan och sett på Ironman, nu ska vi snart ha en fika, ska bli gott nu efter maten. Denna grytan är standard var gång som min kusin Joakim kommer hit, han bara älskar denna thaigrytan, för att nämna några ingredienser så är där grytbas och kokosmjölk och kastanjer och bambuskott i den och matlagningsgrädde så den är verkligen smarrig och sen har man då nudlar eller ris till. Förra gången vi hade grytan så hade vi ris till så denna gången tog vi nudlar istället, men det är ju en smaksak vilket man vill ha till. Nu sitter jag här vid datorn och pågarna spelar spel igen, så jag antar att dom kommer till att sitta uppe sent i natt också och spela wow och andra spel. I morgon ska vi bara ta det lugnt och det är ju också sista dagen som Joakim är här för han åker ju hem på eftermiddagen någon gång för sen är det ju skola på måndag igen. Min moster Silva kommer och hämtar honom på eftermiddagen, så Joakim passar nog på och spela hela natten antar jag, i och för sig så har han wow hemma också men han tycker att det är roligare att spela det här hos oss för då kan Joakim och min sambo spela ihop i spelet, det kan man i och för sig göra även om han skulle sitta hemma och spela men det är roligare när man är tillsammans och spelar och man kan prata samtidigt. Han sa till mig idag att han tyckte att tiden gick så himla fort när han var här och man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt *ler*. Nej nu ska jag kolla läget på Aftonbladet och lite annat smått och gott på nätet som eventuella julklappar till nära och kära tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0