middag hos svärföräldrarna

Ja nu har faktiskt både jag och min sambo tagit oss en behövande tupplur och sen ska vi snart åka till mina svärföräldrar och äta middag, det blir kyckling *ler*, annars ikväll så ska jag se på Idol och sen börjar det faktiskt en ny serie som jag tänkte tippsa er om, den heter oskyldigt dömd och det är Mikael Persbrandt som är med i den. Jag tycker att han är så himla bra som Gunnwald i Beck, han kör med sådana metoder där som man borde göra mot brottslingar i verkligheten för att få reda på saker och ting men nä då. I alla fall så tycker jag att han är jättebra skådespelare så jag ser fram emot den nya serien med honom ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0