Lite av varje att göra

Ja idag blir det vardagssysslorna som tvätta kläder och tumla och lägga in kläder , men annars så är det en helt vanlig dag. Min sambo slutar middag idag så det är ju skönt och sen ikväll är det idol igen. Vädret är faktiskt rätt hyffsat idag, solen visar sig lite och det är ju aldrig fel och det blåser inte så mycket idag heller. I morgon ska jag åka till mor och sen stannar jag där nog hela dagen eller ja nästan, men min sambo ska på kurs efter jobbet  men jag kommer till att vara hemma i tid så att Kurre och jag kan titta på Idol, så att man är hemma när min sambo kommer hem. Jag tänkte ta upp pizzorna som jag köpte på Lidl i morgon för dom är snabba att bara värma i ugnen då, det får bli sådana enkla lösningar när man inte har så lång tid på sig att laga mat,eftersom middagen kommer till att bli senare än vanligt. Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska ha till middag så jag får väl bege mig upp till frysen och se vad där finns för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0