Kusin Vitamin

Så då  har äntligen min kusin Joakim kommit och vi har ätit pizza och sett på film, han blev verkligen imponerad av teven och sen provade vi att spela spel på den också och det tyckte Joakim var så coolt *ler* och det var det verkligen. Annars så ska vi bara mysa spela spel och se på tv och jag antar att det kommer till att bli rätt sent som vi är uppe för det brukar det bli när Joakim är här. I morgon ska vi göra Joakims favoriträtt nämligen thaigryta så vi får sticka in om och handla lite saker till grytan, den är bara sååå god. Patrik hade tyvärr inte tid att stanna kvar och äta pizza med oss och se på film för han skulle vidare men vi bestämde att han skulle komma en annan dag, så vi fick ha filmkväll då istället. Nu ska jag gå och koka en kopp kaffe, fortsatt trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja du måste bjuda på den där thaigrytan nån gång ! Blir ju sugen. Men det är er tur att komma till oss nästa gång så får jag se vad jag hittar på med i matväg.

2008-09-12 @ 20:21:04
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0