känner mig lite bättre

  • Idag känner jag mig faktiskt lite bättre, visst förkylningen är kvar men ändå, jag känner att jag har blivit lite bättre så snart har nog  förkylningen gett med sig får vi hoppas, åtminstonde till helgen för då hade jag ju tänkt göra en del saker som dammsuga huset och sätta upp gardinerna. Jag har bestämt mig för att idag och i morgon ska jag inte göra något utan bara ta det lugnt så att förkylningen hinner att försvinna helt och hållet så att man har desto mer krafter till att dammsuga och eventuellt sätta upp gardinerna. Annars idag så är det tråkigt väder ute, igår så visade sig solen och det var fint men idag så blåser det som bara den och det är mulet, vädret skiftar verkligen väldigt får jag säga, men det är ju i och för sig ingen nyhet precis. Kanske mor och far kommer ut i helgen, hon sa att dom hade fått äpplen och päron av några som dom känner som vi skulle få och det är ju aldrig fel med färsk frukt. Jag köper faktiskt inte den frukten i affären, för där är bara en massa sprutemedel i det. Den enda gången då jag inte kan stå emot och köpa frukt i affären är när det är jul och blodapelsinerna kommer för jag bara älskar blodapelsiner och clementiner, så det har vi alltid på vårat gottebord till jul och det är så gott, okej ibland är man sugen på banan så då köper man några stycken, men som sagt det är väldigt sällan som man gör det för man vet hur mycket gift där är i det och det är inte speciellt hälsosamt att få i sig allt giftet, det händer ju att man ibland tom köper vindruvor men det är också likadant med det att där är en massa gift i dom så det blir inte så ofta man köper det och eftersom man inte köper det så ofta så kan det inte vara så farligt tycker man, men det finns inget bättre än färsk obesprutad frukt så det ska bli gott när mor och far kommer med det. Jag tror faktiskt att jag bara dammsugar om dom ska komma och väntar med gardinerna tills på söndag *ler*. Ja vi får se hur det blir med det *ler*.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Dom har nästan mest svensk frukt nu i affären - åtminstone på mathallen , så passa på och köp nu under hösten.

Ha en trevlig helg !

2008-09-19 @ 19:07:19
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0