Känner mig inte så bra

Ja ikväll har vi ätit soppa och jag fryser så fruktansvärt mycket, jag har tagit på mig en t-tröja och jeans och en tjock tröja ovanpå den och sen har jag suttit med filt runt mig i soffan när vi har sett på teve så där är något skumt på gång som förkylning eller något liknande för jag brukar inte frysa på det sättet annars när jag har så mycket kläder på mig. Min sambo mådde inte så bra inatt han svettades och så, så det kan ju vara något sånt som han hade då men sedan dess så har han klarat sig, men däremot jag mår inte bra just nu, känner mig förkyld och yr och lite dåsig. Inte så konstigt att man kanske har fått en släng av något när man har varit i affärer och så innan i veckan, där vimlar det ju av bakterier. Nåja nu ska jag gå och lägga mig och ta en alvedon innan så att jag kan somna lättare och känna mig lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Låter inte bra ju ! Hoppas att du inte ska bli förkyld men det är ju såna tider nu ju.

Här blåser det också och är rena rusket.

2008-09-16 @ 10:31:29
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0