Idag ska jag till mor

Hej!
Ja just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 8 så att mor kommer och hämtar mig. Vi ska börja dagen i Ystad och ta en fika och några bullar där och prata och så som vi brukar och sen så åker vi hem till mor och far. Sen ska jag hjälpa henne med lite olika saker och bara vara liksom, rätt skönt att bara komma hem och vara med mor och far ibland, jag menar  min sambo har så nära till sina föräldrar bara 800 m till dom och jag har ju mycket längre till mina, nåja inte så värst långt men ändå.... Min sambo däremot ska ha hit lite folk idag dom ska visst gräva här utanför huset och lägga in nya rör avloppsrör och så i åkern så här kommer till att vara full aktivitet hela dagen hehe! Sedan sticker nog jag och mor inom på Lidl på vägen hem för dom hade en hel del billigt nu såg jag, gäller att ladda upp och köpa lite när dom har billiga saker, dom har framförallt väldigt goda pizzor som är finemang att ha i frysen när det kommer någon eller när man bara vill göra det lite enkelt för sig och där är mycket mat i dom kan ni tro, sen är där en jättegod kaka typ Wienerkrans eller vad man ska säga som är jättebillig och supergod så det ska jag inhandla idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0