Idag är det söndag



Idag är det söndag och min kusin åker hem idag, men än så länge så sitter vi vid datorerna och pågarna spelar ett nytt spel som heter Spore, det går ut på att man först är en liten amöba och sen utvecklas man till ett djur eller en varelse och man bestämmer själv hur den varelsen ska se ut och allt, det är faktiskt coolt så jag tror att jag också ska prova på det en dag. Annars så håller jag på och dammsugar idag och plockar undan och lite så. På torsdag ska jag åka hem till mor, men annars så händer det inte så mycket denna veckan. Ikväll så är där lite program på teven faktiskt som verkar intressanta bland annat Parlamentet och Orup och Lena som är repris från igår, Oskyldigt dömd som går i repris första avsnittet med Persbrandt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0