Hoppas på att få jobb

Jag har i dag och igår ringt och hört mig för om jobb inom förskola för det har jag ju jobbat med innan och jag är ju utbildad till att ta hand om barn med speciella behov så jag ringde därför och hörde mig för och dom hänvisade mig till en dam som visade sig hade hand om just barn med speciella behov, så hon blev jätteglad att jag hörde av mig och visade att jag fanns för visst fanns det behov av assistenter till barn på förskolor. Dom skulle ha möte på fredag och då skulle alla förskolor här i Skurup samlas och då skulle hon berätta om att jag fanns och så. Hon sa att jag skulle samla ihop mina betyg och lite andra papper som skattesedel och sånt papper som visar att man inte har något kriminellt bakom sig, det måste man ju ha med sig när man ska jobba med sånt och sen får jag vänta tills hon ringer och komma dit till henne då när dom har visat intresse för att dom behöver mig, så det var positivt faktiskt *ler*. Det finns jättemånga förskolor här i Skurup så det är ju stor chans att man får jobb på någon av dom och det hade varit toppen. Annars så ska jag och min sambo bara ta det lugnt idag se på film och mysa och i morgon ska jag till min mor och hjälpa henne lite och på fredag kommer min kusin Joakim hit och stannar över helgen, så det händer lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0